Našu prvú brandovú kampaň vymyslel tvorca známych kampaní z TV

Predstavujeme Vám rodinu Košíkovcov, ktorá vznikla za jasným účelom – posilniť pozíciu značky FRESH a FRESH Plus na retailovom trhu. Preto sme našu prvú brandovú kampaň zverili do rúk pražskej reklamnej agentúry Somebody&Somebody, ktorá vytvárala známe kampane pre klientov ako Dedoles či Factcool.

"Cítili sme potrebu posilniť našu marketingovú komunikáciu a načať tak novú kapitolu v rozvoji značky FRESH," približuje dôvody pre realizáciu projektu marketingový riaditeľ Miroslav Labaš, ml. "Segment supermarketov a potravinových reťazcov je v komunikácii čoraz kompetitívnejší a my sme rozhodne nechceli zaostať. Vybrali sme sa aktuálnym trendom maskotov a na to sme si vybrali agentúru, ktorá vymyslela niekoľko z najznámejších maskotov v slovenských reklamách."

Kampaň s názvom Veľkolepá Veľká noc je prvou veľkou reklamnou kampaňou značky FRESH, v ktorej zákazníci spoznávajú novú rodinu Košíkovcov. Zelené nákupné vozíky, ktoré sú pre nás charakteristické dostali tváre a v najbližšej dobe dostanú aj mená vďaka súťaži, ktorá bude 31.03. zverejnená na našich sociálnych sieťach a zároveň ju zákazníci nájdu v letáku FRESH. Počas 3 týždňov budú naši noví maskoti komunikovať tie najlepšie akcie pre ešte výhodnejšie nákupy. Košíkovci sa stanú súčasťou našej dlhodobej komunikácie so zákazníkmi vďaka kombinácii gest a výrazov.

Našu prvú brandovú kampaň vymyslel tvorca známych kampaní z TV

O stvárnenie maskotov sa postarala slovenská ilustrátorka Barbora Balghová, ale 3D modely a animované spoty vznikali na Ukrajine, v animačnom štúdiu Darvideo.

Našu prvú brandovú kampaň vymyslel tvorca známych kampaní z TV

Reklamná kampaň je nasadená na internete, v instore, OOH a rádiu na Východnom Slovensku.

Veríme, že si našich nových maskotov obľúbite.

Tím FRESH

Prečítajte si aj

Jar v znamení byliniek
Jar je obdobím obnovy a prebúdzania sa prírody a zároveň časom, kedy sa v záhradách a na poliach začínajú objavovať prvé ...viac

Ako prežiť veľkonočné sviatky zdravšie?
Blížia sa veľkonočné sviatky a s nimi spojené nadmerné konzumovanie nezdravých jedál. Ako si užiť stolovanie s rodinou a blízkymi bez výčitiek a ...viac

FRESH PLUS končí s papierovými cenovkami
Do konca roka 2023 plánuje naša sieť supermarketov FRESH Plus nainštalovať digitálne cenovky vo všetkých svojich predajniach. Okrem toho, že ušetríme ...viac

Čím sa BIO potraviny odlišujú od bežných potravín?
Čo znamená BIO? Každá takto označená surovina je produktom ekologického poľnohospodárstva. Pri tejto výrobe sa minimalizuje negatívny dopad na ...viac

Vyhľadať predajňu Fresh